Attended ARUN's ceremony and Met investees management in Phnom Penh

I visited Phnom Penh for several days to attend ARUN Cambodia office launching ceremony, to meet management and staff of investees. Those days exited me.

12月2日にカンボジアプノンペンに入り、社会投資会社ARUNのカンボジアオフィスの設立パーティーに出席してきました。また、実際に投資先の方々に直接お会いする機会を得ることができ、とても充実した時間になりました。

ARUN Cambodia office launching ceremony

ARUN symposium at Phnom Penh
ARUN organized the Cambodia office launching ceremony.60-70 people attended the ceremony. They are investors, farmers, researchers, lawyers and of course entrepreneurs... Participants have diverse backgrounds.
パーティーには60人〜70人の方々に参加していただき、ARUNの活動のプレゼンテーション、カンボジアのリーダーの方々のお話を聞くことができました。投資家、農家、リサーチャー、弁護士、そして、起業家などと様々なバックグラウンドの方に参加いただくことができました。

Meet management of investees

I visited 2 investees.
2つの投資先を訪れることができました。
with CEDAC management and Samrach!
new farm 2/2
With Janice and Satoko
With Arjuni staff